De Nationale Voorleeswedstrijd is alleen bedoeld voor groep 7 en 8. Dus de klas van mees Kees mag niet meedoen en Sammy de Husselaar al helemáál niet. Jammer hoor!
Maar wat doen ze daar dan, met al die spandoeken en vlaggen? En trouwens, waarom hebben Tobias en de broer van Mees Kees ineens zo'n haast?

























Jochem
4-3-2026
Hoi
Ilse
1-2-2026
Te gek 🏅🎖️🥇🎖️🥇🎖️🥇🎖️🥇🎖️🥇🎖️🥇🎖️🥇🎖️🥇🎖️🏅🥇🏅🏅🥇🏅🏅🥇🎖️🏅🥇🏅🎖️🏅🥇🏅🏅🥇🏅🏅🥇🏅🏅🥇🏅🏅🥇🎖️🏅🎖️🥇🏅🎖️🥇🏅🎖️🥇🏅🎖️🥇🏅🎖️🥇🏅🎖️🥇🏅🎖️🏅🎖️🥇🥇🎖️🏅🎖️🥇🎖️🏅🎖️🥇🎖️🏅🎖️🥇🎖️🏅🎖️🥇🎖️🏅🔋🥇🎖️🏅🎖️🎖️🏅🎖️🥇🎖️🏅🎖️🥇🎖️🏅🎖️🥇🎖️🏅🎖️🥇🎖️🏅🎖️🥇🎖️🏅🎖️🥇🎖️🏅🥇
vick
21-1-2026
.
Om een recensie te schrijven, moet je de app downloaden