Er dere forelsket, spør de store jentene i tredje klasse når Kjersti og Gunner leker sammen. Kjersti blir flau og begynner å unngå bestevennen sin. Når alle jentene i klassen skal ha felles overnatting er det bare Kjersti som ikke får ha med seg sin beste venn, bare fordi han er gutt. Hvorfor må det være sånn?
























Alma
26.5.2026
Svært irriterende stemme!!!!
For å skrive en anmeldelse må du last ned appen