Hva gjør du hvis du er en kråke-unge som har høydeskrekk?
Hva gjør kråka Gustav når han blir kvalm og svimmel fordi det er altfor langt ned til bakken, når beina skjelver og vingene ikke virker?
Kanskje hjelpen kommer fra et sted han minst venter det?


































