Laura och Anders är nygifta och bor i en liten stuga i Orrviken, den vackraste platsen på jorden. Laura väntar barn, men som stenhuggare i bergen är Anders ofta borta på jobb. Den enda grannen är gamle Ville med träbenet. Under hösten grips Laura av en oförklarlig rädsla för att något hemskt ska hända när hon är ensam. Vintermörkret sänker sig. Laura plågas av mardrömmar och en natt vaknar hon av skrämmande ljud ute på gården. Från fönstret ser hon en gestalt vid uthuset, någon som ser rakt på henne.




















Ingrid
2026-05-22
Så där
Yvette
2026-04-11
Får ge denna serie en chans och lyssna på del två. Rätt händelselöst än så länge men anar att det kan bli spännande . Och min favorit som inläsare för övrigt.
Lena
2025-08-29
Sååå synd att det är Julia D, som läser!! Hon är duktig skådis men usel som uppläsare!!! Tyvärr har hon läst in flera böcker som jag skulle vilja lyssna på......så därav betyget..
För att skriva en recension måste du ladda ner appen