Sulo-eno, Miina ja Manu olivat lähteneet sieniretkelle. Metsässä heitä odotti yllätys, kun kova ryske ja töminä osoittautui hurjannäköiseksi villisiaksi. Ensi säikähdyksen jälkeen kävi ilmi, että se olikin loukannut itsensä. Ystävämme ryhtyivät antamaan ensiapua. Lopulta loukkaantunut villisika päätettiin viedä Possulan villisikatarhaan hoitoon. Siitä kehkeytyi Miinalle ja Manulle varsin merkillinen päivä villisikojen seurassa.



































Ville
24.1.2026
Teutori on kona ukko
Sanni
27.10.2024
Vähän tylsä🙃 mutta kiva😚
Jotta voit kirjoittaa arvostelun, sinun täytyy lataa sovellus